'Event Yönetimi', gerçekte proje yönetiminden farksızdır ve yönetimin tüm işlevlerini içerir. Event yönetimi işe, planlama ile başlar. Organizasyon, yürütme, koordinasyon ve kontrol süreçleri ile de tamamlanır.
Bu 5 temel işlev, başarılı event yönetimi için olmazsa olmazlar olarak bilinir.
CEO Event, event yönetiminin her bir işlevlerini büyük bir titizlikle yerine getirir. Özenli bir hazırlık sürecini, ince elenip sık dokunmuş bir planlama izler. Ardından her bir aşaması benzersiz bir uzmanlığın yansıması olan organize etme, koordinasyon ve kontrol süreçleri iç içe yürütülür. Ve en sonunda profesyonelliğin doruklarında bir uygulama ile event süreci taçlanmış olur.
Biz CEO Event takımı olarak, event yönetiminin 6 temel boyutuna odaklanıyoruz. Kendimize uzmanlık olarak,
Kongre Spor Eğlence Fuar Tasarım Kurumsal Etkinlik yönetimleri alanlarını belirliyoruz.
Paydaşlarımıza yalnızca Türkiye standartlarında değil, dünya kalitesinde bir iş sunuyoruz. Birinci sınıf bir etkinlik hizmet mi istiyorsunuz, o zaman işinin ustası CEO Event tam size göre.
CEO Event, paydaşınız olmakla kalmıyor çözüm ortağınız olarak başından sonuna kadar yanınızda bulunuyor.